Basisschool in Hilversum Zuid met veel aandacht voor Engels op school, onderwijs in thema's (IPC) en gebruik van iPads en laptops
  
  
  
Beschrijving
  
'De kleinschaligheid van de Paulusschool spreekt mij aan'
  
http://public.atscholen.nl/scholen/primair_onderwijs/pau/nieuws/Paginas/OPen-Dag-2016.aspx
'Verder zijn de docenten bekwaam en gaan mijn kinderen elke dag met plezier naar school. '
1
International Primary Curriculum (IPC)
  
http://public.atscholen.nl/scholen/primair_onderwijs/pau/onderwijs/Paginas/IPC.aspx
'Bruno en Finn komen vaak met interessante weetjes thuis die ze zelf hebben uitgevonden. '
2
Early English
  
http://public.atscholen.nl/scholen/primair_onderwijs/pau/onderwijs/Paginas/Early-english.aspx
'De eenvoud waarmee zij de Engelse taal gebruiken is geweldig.'
3
Samen Leren
  
4
Naschoole activiteiten
  
http://public.atscholen.nl/scholen/primair_onderwijs/pau/bredeschool/Paginas/default.aspx
5

Vaardig de wereld in!

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Leerli​ngen op de Paulusschool leren de wereld te begrijpen door zelfstandig en samen te onderzoeken, te ervaren en te reflecteren. 

Zij ontwikkelen kennis en vaardigheden voor de toekomst en worden daarbij op eigen niveau uitgedaagd.​


 

    



Onze speerpunten zijn:

1. Tweetalig onderwijs:​
​In alle acht groepen wordt er les in het Engels ​gegeven. Dit gebeurt voornamelijk tijdens de thematische lessen.
2. Thematisch onderwijs: 
Alle wereldverkennende en kunstzinnige vakken worden binnen thema's aangeboden met het International Primary Curriculum (IPC).
3. Creatieve technologie: 
Voor het verwerken van opdrachten, bij het oefenen van vaardigheden en bij instructielessen wordt gebruik gemaakt van digitale bronnen en hulpmiddelen.​​​​​​​​​

Children of the Paulusschool in southern HiIversum learn by exploring, experiencing and reflecting independently and together. They develop knowledge and skills for the future and are challenged at their own level. We draw on the latest developments in educational thinking and are particularly focused on bilingual education for all students starting at the age of four, teaching the sciences and social subjects thematically through the International Primary Curriculum and using​ creative technology to enrich teaching and learning.

 

 Agenda